Шановні клієнти!

Запчастини до мобільних пристроїв – це специфічний товар, який не є готовим продуктом для кінцевого користувача. Для кваліфікованої установки потрібні певні знання, навички та обладнання.

Термін служби запчастин багато в чому залежить від кваліфікації установника. Магазин не несе відповідальність за якість установки і не може надати гарантію на термін служби.

Під гарантією від магазину мається на увазі заміна або повернення вартості запчастини, яка має початковий дефект, який виявив себе під час перевірки на працездатність (тобто до повної установки). Встановлені запчастини, які були навіть найменший час в використанні, поверненню або обміну не підлягають.

Заміна товару або повернення грошових коштів здійснюється, якщо:

  • Збережена упаковка товару, не зняті захисні плівки.
  • Товар не був у використуванні і не має слідів використання.
  • На товар відсутні механічні та інші пошкодження.
  • Відсутні сліди установки, клей, сторонні написи.

При поверненні товару вартість за пересилання не повертається!

Обмеження гарантійних зобов’язань:

  • наявність механічних пошкоджень виробів
  • наявність слідів впливу рідини, слідів окислення елементів або доріжок, слідів несанкціонованого втручання, комах або слідів їх присутності
  • наявність термічних ушкоджень вироби, його електричних ланцюгів, згорілих мікросхем
  • відсутність окремих компонентів, які є невід’ємними частинами виробів
  • відсутність або пошкодження на виробі серійного номера, гарантійних стікерів, номера партії і т.п.
  • ушкодження, викликане стихією, побутовими факторами (підвищена вологість, запиленість, агресивне навколишнє середовище)
  • ушкодження, викликане невідповідністю параметрів мереж електроживлення
  • порушення правил транспортування
  • спроби ремонту або розкриття виробу самостійно, або третіми особами
  • несанкціоновані модифікації
  • наявність відколів, вм’ятин на корпусах крихких виробів, що вимагають дбайливого звернення, які можуть бути витлумачені як сліди механічного пошкодження